Godmorgon!

                     
                                       (Kanelbulledagen idag! Så jag och Hanna ska käka en MASSA!!)

Eller mja börjar väl kanske närma sej middagen. Va uppe vid halv 11 i alla fal ;)
Det har väl gått..... bra utan mobil. Bortsett från 2 självmordsförsök och gråtit mej genom natten.. haha ne inte riktigt. Har fått lånat Johnys mobil i alla fall. Han har ju sin jobbmobil också. Så skönt att kunna vara lite kontaktbar, eller rättare sagt kunna ringa nån. Jag tror alltid nåt ska hända en om man inte har med mobilen. Haha typ åka med fel buss långt utav helvete. Köra av vägen och ut på ett stort fält mitt i ödemarken. (Hur ofta något sånt nu händer..) Och bah, jaaahaa ja, nä men då får jag gå hem då..

Haha min värsta skräck, gå långt..

Malena ringde från jobbet hon hade hittat min mobil och sa att den låg och ringde en massa, (haha jag har ju 1000 alarm) och undrade om jag visste att den va där. Så undrade hon om jag kunde jobba imorgon. Se där! Slipper va ledig två dar! Rätt skönt. Känner bara nu hur uttråkad jag är. Dock ska snart Hanna komma över. Wiiieee...!
Så imorgon ska jag öppna butiken igen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0