Stolt som tuppen


Ser ni? SER NI!?  Mina första bullar någonsin, helt egen tillverkade!! Jag är så sjukt stolt haha känns typ som jag fött barn. Haha ;D Men visst e dom fina?? :D hihi  

Och ni ska veta hur goda dom var! ;) Johny mumsade så de stod härligt till haha 
Asså ja fattar inte varför jag aldrig bakat de förut, jag har typ alltid trott de e värsta svårt, men hallå, de va ju hur lätt som helst, varför har ingen sagt de förut? De enda jobbiga är att de tar lite tid med jäsning, ne nu jävlar ska jag fan börja baka bröd också! ;P
         
                                                          Mina första bullar ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej du! Du är ju jätte duktig men, men gjorde det så jävla oooooooooooontttttttttt att baka bullar????????? Vänta du bara

pussokram Mamsen

2009-12-03 @ 18:33:59
Postat av: Sandra

Hahaha de kanske ska va "fått" i ställe för "fött" barn. haha de såg lite gale ut :p

2009-12-03 @ 20:39:35
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: Lisen Lundström

Hello du duktiga, bullar mottages tacksamt går säkert att skicka med posten, skulle uppskattas av vissa i detta hus

KRAM Lisen

2009-12-04 @ 09:16:26
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0