Ullared

                      
                      
Haha i måndags drog jag och Hanna till Ullared. Vi skulle egentligen mest bara hitta på något. Och jag skulle verkligen inte ha någonting! Hmm kom därifrån med en hel vagn full. Whatta fuck!? liksom.. haha. Men va faktiskt förvånad över hur mycket fina hem grejer de hade. Så de va mest de jag köpte, jätte fina krukor och prydnads grejer. Så det var faktiskt rätt billigt. Annars tyckte jag inte alls det var så speciellt billigt, vissa grejer, men de är hade man lika gärna kunnat köpt på typ ÖoB eller Rusta. Men de var kul med en liten tripp, speciellt med min fina Hanna <3 

Men det dröjer nog ett bra tag tills vi gör om detta, haha :)

Kommentarer
Postat av: Lisen

hadde ju varit bättre att köpa en Mops förstås, sånt har dom ju inte på ullared, men visst är det hysteriskt där haha

kram

2011-03-03 @ 12:07:01
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: micha

cool design!

2011-03-06 @ 10:22:35
URL: http://nattstad.se/michaofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0