B-day girls.

Hej och hå så sämst jag blivit på att uppdatera. Tänkte gratta lite i efterskott här.

Nu ska vi se, har firat Hanna som fyllde år den 14 mars. Vi var hemma hos henne och blev bjudna på mat och kaka. Och sen fastnade sandra heelt och hållet i valp lådan. Guuud vilka små sötnosar!! Sen har vi Malin som fyllde år den 15 :) Henne kunde vi dock inte gratta, men de får bli nästa helg när vi kommer hem :)

                    
                                                                    Hannas present :)
                    
                                                            Huuuur söööt??  Lilla Arne :)
                    
                                                                 Hahah jag och Hedwig ;)
                     
                                                             

Kommentarer
Postat av: Lisen

vilka fina bilder på mina gullungar och vad din mamma och pappa missar i påskaägget stackars dom

kram

Lisen

2011-03-20 @ 21:29:57
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: Sandra

Ja åh de kan jag hålla med om! Jag skulle kunna flytta in i den valplådan. Vilka sötnosar! :)

2011-03-21 @ 02:07:09
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0