Tunga sko beslut...

Just nu har jag ett jätte problem..
Vi har två stövlar som är på rea. De kostar lika mycket och båda är i skinn. Helst vill jag ha båda två, men har redan köpt de andra stövlarna, och 3 stövlar kan jag inte köpa denna månad. Så nu till det svåra:

1. Den ena stöveln tycker jag är mycket snyggare, men fötterna vill DÖ så fort man sätter på sig dom, för de är så hårda i sulan. Sen är det plastklack så man hörs när man kommer! haha. (OBS! Färgen på bilden är helt fel, de är mer gråblå och helt matta.) 

2. Den andra stöveln är jätteskön! Så de är gummiklack, vilket gör att de blir mjuka steg, och de är så tysta att gå med så man kan fan smyga upp bakom någon å skrämma skiten ur dem. Men jag stör mej på klacken! Jag tycker inte den är snygg. Däremot är stövelskaftet snyggt! 

Vilken stövel hade ni valt?

      12.

Kommentarer
Postat av: Linn

2!

2011-01-29 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0