Stövlar

                                                

Vi har nu vår "Final sale"Eurosko. Så jag tänkter nog slå till på dessa stövlar, de är så sköna! Tycker de funkar  till det mesta. De är på halva priset, så de kostar 700 nu, så har jag ju min härliga rabatt ;) Är ledig imorgon men måste införbi affären och kika. :)

Ursch har lite lång ledigt. Jobbar inte förrens på söndag. Skönt med ledigt men fan vardagar kan man ju lika gärna jobba. Haha oftast när man är ledig så går man i centrat ändå och kikar lite, och då tittar man ju in för att se vad mina kära kollegor har för sig. Haha brukar mest låta: Men för fan sandra du är ju ledig! Gå hem med dig! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0