Shoes, shoes, shoes...

Herregud vilken skofanatiker jag har blivit! Jag kan bli helt till mej av ett par snygga skor. Och värre är snygga skor på rea. Får ju hjärtklappning och halv stånd (Om jag kunnat..) :p

Egentligen är skor rätt så onödigt när man tänker efter. Hur många ser vad man har för skor på sig till skillnad av  jacka eller jeans? Men de är känslan när man har på sig ett par snygga skor, eller stövlar. Då kan man nästan kassta på sig vilken sunkig jacka som helst och ändå känna sig dö snygg. För vilken känsla har man om man är sjukt snyggt klädd men tar på sig ett par slitna gympaskor? Man känner sig som värsta sunkot. Vet inte hur ni känner, men så känner jag. Fastän om ingen ser mina snygga skor, vet jag om att dom finns där. Och de får mig att må bra och sträcka lite extra på ryggen.

Men HUR snygga va inte dessa!? Jag dog i alla fall lite när jag såg dem. Från Scorett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0