Stormy weather

                                
Min GUD va de blåser ute! Det ska tydligen bli storm i skåne imorgon. Och jag är leeeeedig, så jag ska bara sitta inne och myyysa, Mohahaha..! Däremot ska jag tvätta.. Fuck.. men jag tänker manne mig inte gå ut om de spöregnar!

Har jobbat nu 9 dar på rad.. Tror jag de blir, var ledig förra lördagen. Har jobbat heldagar också så är lite matt, men konstigt nog inge större. Kände mig faktiskt pigg i dag och helt redo för en ny arbetsvecka. Trots att jag jobbade nästan hela lördag och söndagen. Tror jag mest bara kommer känna mig väldigt rastlös imorgon. Köpte film förra lördagen, haha tecknad, Johny vägrar att se den och jag har jobbat hela dagar så har inte kunnat sett den. Så den ska jag knäppa på imorgon och mysa i soffan. Ska först ta ett låååångt träningspass. Hinner inte så mycket mer än ca 40 min på morgonen. Eller hinner, jag orkar bara inte kliva upp tidigare.. :p

Sen blir det inte ledigt igen förrens på måndag. Annette den stackaren är ännu sjuk, hon har fått någon inflamation trodde dem. Så hon har fått antibiotika och grejer. Får se om hon frisknar till innan helgen annars så har jag från öppning till stängning både lördag-söndag. Vilket egentligen hade vart väldigt bra att ha dem timmarna på grund av den härliga OB:n. Men vi får se va som händer. Annars blir de 3 timmars pass lördag, söndag. Faktiskt väldigt skönt med extra timmar, just att kunna tjäna lite extra är inte alls helt fel.

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0