sommar 2011?

:p Har börjat lite träning nu. Äter duktigt och ger fan i socker och vitt bröd. Går faktiskt riktigt bra, har gjort ett schema jag fyller i varje dag för att få mig mer motiverad. Har lite överbliven vikt lite här och där, som jag gärna vill bli av med samtidigt som jag känner att kroppen mår bra av en promenad till jobbet eller lite stutts framför tv:n. Jag har varken råd eller tid till ett gymkort. Och eftersom jag jobbar så oregelbundet så hade jag bara förlorat på att haft ett gymkort. Så jag tränar hemma på olika sätt.

är det inte dåligt väder går jag till jobbet. Kliver upp tidigt och gör lite morgon gymnastik antingen på Wii:et eller lyfter lite hantlar och gör lite sittups och ben/ rumpövningar. Finns många sätt förutom gymmet som funkar fin fint. Grejen är bara att hitta något du är bekväm med och tycker är roligt.  :)

2 kg har försvunnit på en vecka, woho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0