Om 10 dagar..

.. Kommer min HANNA hem igen. :D
Den jäkeln har som sagt vart i Thailand nu i snart en månad. Ska bli så otroligt kul att se henne igen. Saknar henne som tusan! Är så van att ringa eller smsa om sånna där grejer bara hon skulle förstå, som bara hon skulle skratta åt. Kommer aldrig klara mig utan denna männsika. Hon är så fantastisk på alla sätt och vis! Det är endast raka puckar och ärligheter mellan oss, för vi kan båda ta varandras kritik,  och de är precis det ska va! Det är henne (och mamma :p) jag frågar om råd, för hon säger precis de jag behöver höra. Vi kan skratta åt allt och inget. Det finns ingen som min Hanna, shes fucking AMAZING!


Och snart är det bara 9 dagar kvar.. :D

                       
                                   
                                   
                                     
                                     
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0