New jacket



Mitt bästa Rea fynd denna vinter kommer i alla fall va den här jackan. Den var på halva priset inne på ZARA. Haha dock är det en XL, så den är lite luftig, men inte så farligt endå. Armarna var jätte korta i LARGE så kunde inte ha den. Den kanske ska va lite kort i armarna? Ingen aning, men jag korta ärmar är bland de värsta jag vet. Men den är så mysig och förvånadsvärt varm faktiskt. (Hanna har en i beige/vit, som hon köpte i julas. Har dock fått klarteckan att de va okej att köpa en likadan. Ungen är ändå i Thailand och gottar sig medans jag går här hemma och fryser ;) .)

Stövlar mina är från Eurosko ;) Va lite osäker på dem ibörjan just för skaftet är rätt kort. Men åh va jag älskar dem nu!

Kommentarer
Postat av: Lisen

nu är jävelsungen snart hemma bara 10 dagar kvar SKÖNT hoppas dom sista dagarna går snabbt nu

kramen snygg jacka

2011-02-04 @ 15:04:54
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0