Ledig lördag

                    
Åh idag har jag vart ledig!! Så otroligt skönt har de vart. Va sol och fint i morse, och den lilla snö vi har haft är nu helt borta igen, väldigt skönt!! Vi tog vara på dan och klev upp tidigt och drog med mig Johny ut och gå en promenad, sen hanldade vi lite frusna bär och nybakat bröd och gick hem och gjorde smothies och åt frukost :)
Vi gjorde oss i ordning och åkte in till malmö, däremot hade solen hunnit gått i moln och jäkar va kallt det blåste i malmö! Vi kika lite affärer hittade en härlig "slapp" kavaj på H&M och ett par snygga svarta jeansshorts inne på carlings (Dö sköna och satt riktigt bra! Fan att de inte hade de fast ibyxor!) som fick följa med hem. Åh hittade så fina väskor i en mysig liten affär, men de hade bara 1 dags öppet köp, och ja var lite tveksam så de blev ingen väska.. =/ Behöver dock en ny.

Fan så fort den där lönen kommer så ska man bara handla en massa.. fan varför är de så? Har ju aldrig kvar något i månadens slut. Haha och jag behöver alltid saker. Man känner fan aldrig att, "ne nu jäklar har jag nog de mesta, behöver nog inte den där tröjan.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0