Jag kunde inte bestämma mig..

                                        
..Så jag köpte båda stövlarna ;) Är dessa inte snygga?! De kostade 1695:- innan nu kostar de bara 700(!) på vår rea. De andra paret är hos skomakaren. Dragkedje "flärpen" råkade lossna, så de fixar den. Får hem dem på Fredag. Ska skicka iväg dessa till skomakaren också och be dom byta till gummiklack istället för plast. De gör att det inte låter så hemskt om klackarna när man går och de blir mjukare att gå på.

Är så fruktansvärt nöjd med de första jag köpte, (de med kortare skaft) de är så himla sköna att bara dra på sig och funkar verkligen till precis allt! Härligt köp! Haha 3 skinnstövlar på en månad.. iinte bra för mitt konto. Ska slita dem med hälsan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0