Grow, grow, grow..

                    
Det verkar faktiskt som att mitt lilla hår helt plötsligt faktiskt fått för sig att växa lite! Kom på herromdagen att de faktiskt hade blitt rätt långt nu. Härligt! Som jag väntat på att de ska ta lite fart. Ett tag stod det precis still. Klippte av mig håret till axlarna för 2 år sen nu tror jag. Mitt hår var så slitet och jag hade alltid viljat testa på att ha axel långt. Så av åkte håret och jag grät. Haha fan va jag ångrade mig efteråt. Men jag trodde ändå de skulle växa ut rätt fort. HA! Tji fick jag. Två jävlaaa årrrrr tog de. Om de inte va ännu längre sen? Däremot har mitt lilla hår blitt så slitet sen jag började jobba i butiken. På städet va de inte så noga hur håret såg ut, så jag tvättade det alltid på kvällen och lät det självtorka, så fönade ju aldrig och sällan plattade jag det, gjorde ofta hårinpackningar också. Nu får mitt stackars hår bli fönat och plattat varje dag. Och inte fan hinner jag med eller orkar göra hårinpackningar sent om kvällarna precis.. Däremot har jag ALLTID värmeskyddande spray i håret. Ska däremot köpa rejäl inpackning till nästa månad. Ska beställa hem lite från lookfantastic.com, hårvårdsprodukterna är jätte billiga! Jag har beställt förut och de gick hur bra som helst, tog ungefär en vecka.  Så de kan jag tipsa starkt om! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0