Godmorgon!

                       
Uppe vid 6 på en lördag, kan inte bestämma om de är nyttigt eller galenheter. Vanligtvis kliver jag inte upp innan 7 på helgen om jag ska jobba. annars sover jag waaaaaaaaaaaaay längre haha.
Har börjat träna lite varje morgon, ungefär en halv timma. Ibland blir det lita Yoga övningar ibland blir det lite pilates eller bara lite klassisk rump och mag träning. Även armarna får sig en liten omgång. Bäst av allt hade vart att ha lite kondition också. Men jag vill verkligen inte ut och gå när de ska va så förbannat kallt och mörkt. HU! Ett gå band eller motions cykel hade vart väääldigt bra. Träning framför tv gillar ja, de blir roligare! Man tittar lite samtidigt som man ligger och stånkar på golvet.

Jag börjar vid halv 10. Så ska ta mig en dusch och göra mig i ordning. Slutar 3 som vanligt. Har jobbat hela veckan, skulle ha ledigt i onsdags men stackars Annette har fått svininfluensan, tror hon. Hon hostar så hon inte har lungor kvar säger hon och har feber. Stackarn. Hon sa att de tydligen kunde hålla i sig upp till en månad. FY FAN säger jag bara. Hoppas hon repar sig snabbt! Tisdag är jag ledig igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0