Dreaming about Hanna..


Haha jag hade världens dröm inatt att Hanna skulle komma hem en vecka tidigare, och jag kunde inte komma på vilket datum de var. Och hur jag än räknade och räknade så blev de bara fel. Tills jag fick ett sms och bah: jag är hemma halv 5 ,vi måste ses!! Och jag fick världens panik för av någon anledning var jag på gotland. Jag bah hur FAN ska jag hinna ner till skåne och träffa Hanna, så jag åkte värsta bussresan och mitt i allt bah, fan jag måste köpa något till henne för hon kommer hem! Så jag bad busschaffören åka IN I mataffären för han hann inte stanna sa han. Så vi åker buss egenom en jätte stor affär, men sen blev de stopp för de kommer massa tanter med kundvagnar. Så jag kutar ur bussen och försöker leta något jag kan köpa. Kommer inte på något så jag kasstar ner hur mycket godis som helst i en korg innan jag kommer på att jag inte hade råd till nått. Och helt plötsligt va klockan 6 och jag fick världens panik och bah shit jag måste åka, Hanna kommer bli jätte arg nu har jag missat hela middagen. ( Som vi tydligen skulle ha?) Och mitt i allt vaknar jag...

Haha så otroligt sjukt man kan drömma..!


Men åååååh va jag längtar tills Hanna kommer hem igen! Jäklar va jag saknat henne, ska bli så jäkla kul att höra allt hon vart med om och få se alla kort :D :D.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Håller med du, dock inte drömt nån skumt,nu måste ni komma snart och pussa valpar

kram

2011-02-13 @ 20:38:46
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0