Make my day

    
                                                  (Idag innan jag stack iväg till jobbet.)

Idag har jag jobbat! Från 1 till 8 :) Härligt! Imorgon jobbar jag bara från 4 till 8. Men det är kväll i alla fall :) Jag har kommit på att jag verkligen hittat min grej. Jag älskar att jobba 1 till 8! Jag har svårt att lägga mej tidigt, och svårt att kliva upp tidigt. Och jag tycker de är skönt att jobba kväll på något sätt som jag sagt förut, de är mysigt, man har inte bråttom hem riktigt. Men endå har man lite kväll kvar när man kommer hem. 

Idag har vi ommöblerat hela affären känns det som haha. Alla skor har sjutton bytt plats. Och jag har stått för de flesta platsbyterna. Fick tillåmed lite beröm av chiifen ;)

Johny kom vid halv 5 och käkade med mej i gallerian, mysigt! Blev varsin bakad potatis med curry och kyckling-röra. Så jäkla gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0