Nu har mössan åkt fram!

                
Nu mina vänner har jag jobbat sista kvällen på ett par dar. Haha HEEELGG!! Faktiskt har det vart rätt kul så jag har ändå inte haft något emot helgerna. Älskar mitt jobb, fastän det medför seriösa ben och fot problem.. Fiii faaan jag är helt laaaam i benen! Haha så mycket som jag har gått dessa tre dar har jag fan tamme inte gått på hela sommaren. För övrig börjar det lätta upp lite på jobbet, de mesta har kommit på plats tycker jag. Däremot så är jag väl inte hel bra på att sätta upp skor. Asså jag tycker man kan göra på ett sätt medans Malena inte alls tycker man kan göra så. haha vilket resulterar i att efter jag ställt upp skor, så går hon och ställer om dem sen, typ. Haha men jag lär mej väl tillslut. Förövrig börjar jag som sagt få koll på det mesta känner jag faktiskt, vilket är rätt skönt. Men de är inte dumt att ha någon där att fråga, däremot har mina ensamma kvällar gått förvånandsvärt bra. Vilket är riktigt roligt. Ikväll var det rätt lugnt. Men fick ett par skor sålda ändå, härligt! Vi har strömavbrott en liten stund. Vilket slog ut datorn och telefonen! Tack och lov var Amanda ännu kvar,  så vi, mesta dels hon lyckades styra upp allt. 

Haha sen ett bra tag efter hon gått så kommer det in några kunder med en liten kille. Medans jag är på lagret och hämtar ett par skor, så spyr ungjäveln på våran "sitt- och- testa- sko- soffa". Däremot så var det tack o lov inte så farligt så vi fick bort det tillsammans. Så köpte de två par skor. Hee hee...

Haha och igår! Jag står själv i butiken med en tant som gick runt och tittade. In kommer ett gäng med killar i 20 års åldern, tjoandes och alla hälsar överdrivet glatt. Sen börjar de gå runt och titta och prata högt: OOJ HÄR FANNS DET MÅNGAA FINA SKOR, BLÅÅAA SKOR, GRÖNNAA SKOR, BLOOOOONDA SKOOOOR!!! Och alla as garvar. Eller nej, fnittrar är vad de gjorde. Jag kunde ju inte hålla mej för garv så jag gick fram och frågade om de ville ha hjälp med något. Då trycker en av killarna på sin mobil så det kommer fram ett ljud av massa folk som klappar händer och bussvisslar. Killen bah: EN APPLÅD FÖR DEJ!! Så börjar de klappa händerna och åter igen FNITTRA. Haha ja bah: haha oooookeeej, tack tack.. Så går jag vidare till tanten och frågar om hon vill ha hjälp. Vilket hon inte ville... Så då kommer en av dem fram och börjar fråga de där vanliga: "Vad är du ifrån? Hur gammal är du?" "Du kan väl inte vara singel?" Haha nej sa jag och pekade på min ring, UPPTAGEN OCH FÖRLOVAD! Haha killarna bah: "Waaaaaaah neeeeeeej!!! Då har vi nog tittat klart på skor nu..." Haha sen gick dom äntligen ut allihop dock vinkandes och i glad stämma:" Heeeeeeeeejjj ddåååååååå...". Haha jävla dårar.

Ursch idag va det skit väder. Faktiskt ingen blåst, men Regn. Så min söta mössa åkte faktiskt fram! Mössor är grymma när det regnar. Man känner faktiskt nästan inte av regnet, håret håller sej faktiskt rätt okej också. Känner inte för att stå med ett fluffigt affrokrull i butiken riktigt. När jag kom hem stog min älskling vid spisen och hade gjort köttgryta och köpt snask och hyrt film. Fan va jag älskar min pojk. Han utklassar alla andra grabbar så jävla lätt. Helt jävla fantastisk är han om jag ska vara helt ärlig. <3

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0