Örnen har landat i fiskedammen.

Sväffa Leif har anlänt! Vi har ätit kyckling pasta med gorgonsola. Får lägga ut receptet någon dag. Också sån där BUS enkel mat men ändå väldigt god. :)

Har haft en väldigt kul dag på jobbet! 3 intensiva timmar med MASSOR av kunder! Modevisningen var faktiskt rätt bra, modellerna var dansare så de blev lite mer show av det. Så fick vi gå och kolla lite en och en. Och dela ut lite flyers eftersom vi hade speciellt erbjudande idag. Malena hade köpt frukostbullar till oss 3. (Malena, Annette och jag) och juice så vi fikade lite, och en skål med godis som vi gick och nallade av i fika rummet. Vi hade fiskedamm som vi har alla turats om att få stå med barnen och fiska. Varje unge blev lika överlycklig över varje "napp". En av vakterna kom förbi och Malena bah: VI MÅSTE TA KORT!! Så han fick ta kort på oss tre ståendes i vår fiskedamm. Haha. Ska se om jag kan få tag på kortet. Hade vart väldigt kul att ha :) Så tog hon kort på mej när jag var i dammen och en unge "fiskade". Imorgon jobbar jag också 3 timar 12-15. Kul! :)

   
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0