Och så var det fredag!

                           
Fredag och helg, igen. Jäklar vad fort de går! Min första jobb helg i morgon! Ser jag fram emot :) Hoppas butiken är smockfull med folk! Idag var det mycket folk faktiskt, härligt. Däremot när jag då skulle stå själv från 6-8 som vanligt, var de helt DÖTT. Skit jag som trodde jag skulle få sälja en del! Jobbar bara 12 till 15 imorgon. Rätt skönt med bara 3 timmar :) Så när jag slutar ska Johny hämta upp mej så drar vi till Malmö centralen och hämta Johnys pappa vid  tåget. Kul! :)

Åh min underbara Mikaela ringde igår. Tyvärr precis innan jag skulle till jobbet så hann knappt prata något, men va härligt det var att höra hennes röst och utbyta några ord. Good DAMN va jag saknar den människan!!

Haha gud igår i köpcentret så stog jag Annette med en kund. Så kommer en vakt springandes förbi. Sen bah världens vråål. Vi bah: va i helvete? så såg man att folk började samla sej utan för eller kom gårendes förbi men märkliga miner. Annette gick ut och kikade och kom sen tillbaka och bah: Haha de ligger en kille på golvet med två vakter över sig! Han låg och var arg som fan och skrek massa på något språk. Haha Annette va så skön hon bah med sin skånska dialekt: "Asså va fan ligger han och skriker för?? Och på ett annat jävla språk som ingen heller förstår. Va är poängen där liksom?! ". Tog ett jävla tag innan polisen äntligen kom. SäkerVakten pär-åger, (höhö) hade haft sån träningsvärk i benen samma dag. Så när han kom senare på dagen så bah: "FI FAN va jag kände av träningsvärken när jag låg där i en kvart med mitt knä i killens rygg!" Annette sa att hon faktiskt aldrig vart med om det här i lödde. Däremot när hon jobbade på mobila inne i Malmö hände det nästan en gång i veckan. Så där var hon van med det. Så av de kan man nog dra slutsatts av att Lödde är rätt lugnt. ;) 
(Vet däremot inte vad killen hade gjort, för Pär-åger sa det aldrig. Jag frågade, men han ryckte typ på axlarna och sa något halv obegripligt på skånska. Så antar att de inte hade vart nå större.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0