Natti natt


                              
                  (Ett kort på Älskling och mig från i söndags innan vi drog till Väla och mötte upp Robin.)

Idag har jag vert ledig sov till kvart i 12 tills Hanna ringde och skällde på mej för att jag ännu låg i sängen. Men de va ju så sköönt! ;)

Hanna kom väl en halv timma efter sen drog vi till Nova Lund köpcentrum och gick och spanade länge och väl, Hanna letade skor och jag mat. Eller rättare sagt. Kaka. Fick en muffins från Donken. De nästan lite gjorde ont i själen att se på alla kläder, att ta och känna på dem, men inte kunnat ta med dem hem. Haha. (*STORGRINAR*)

Härligt att umgås med min fina pärla. Skrattgroparna bara växer med henne. De va länge sen vi sågs nu. Bättring! Dock hotar skitungen att komma och reklamera skor hos mej. Haha faaaan jag kan inte de där med reklamation är, så jag har förbjudit henne. Får se om hon dyker upp imorgon ändå. Får gömma mej.

Jobbar från 1 till 8 imorgon. Woho! Förvånandsvärt kan jag inte sluta längta. Tycker om och jobba kväll, är det fel på mej? Johny ska nog komma och luncha med mej imorgon. Mysig :) Skulle egentligen käka på ondag, men jobbar bara 4 timmar så har nog ingen rast då. Synd för jag börjar vid 4 och slutar 8. Och vid 8 ska Johny va i Malmö och se MFF spela. Och den matchen slutar 10. så de lär inte bli mycket vi ses den dagen. Men de får gå.

Thats it for todayy.
Natti natt!


p.s Lisen va söt du e! Ursch skäms att vi inte vart hos er än, blev bara inte av i sommras. Men jag lovar en dag så kommer vi stå där på tröskeln!.. Däremot måste jag informera att mina päron är ASSSSOOOMMEEE på att läsa sagor. Så jag har höga förväntningar ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

haha tack för att vi var bra på sagor,där ser du Lisen nu blir det tuffa tag och du vi anländer snart till Skåne(om ca en månad pga "hemska omständigheter gällande mej";). Det är bäst ni låser barskåpet om jag kommer förbi!!!!!!!

HADE/Mona/mamsen

2010-09-15 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0