My week

Idag har jag vart ledig. Så kom Johny hem lite tidigare så åkte vi till Burlöv och gick på lägenhets visning. Vi hade hittat en som vi kände kunde vara kul att kolla. Så vi åkte dit till 4. Vi tänkte väl inte köpa något, men kunde va kul att titta. Däremot va det för trångt kände vi och sen fanns det INGA garderober eller skrubbar till nått. Så ne, vi är glada där vi bor. Däremot måste vi ju fundera ut hur vi ska göra till våren. Antingen får vi köpa lägenheten av ägarna eller så får vi hitta annat boende. Vi funderar nästan på det förstnämnda. Vi trivs så sjukt bra! Och vi älskar lägenheten, den är så himla bra och rymlig och den är så bra till kissarna. Så vi känner att vi har lite svårt att skilljas från den. Så vi får se..

När jag stod och lagade mat ringde min härliga chef och undrade om jag skulle kunna jobba imorgon och ha min första stängning, vilken jag annars skulle haft på torsdag. Killen som ska sluta ville sluta lite tidigare. Så jag fick en extra dag denna vecka. Härligt! Så undrade hon om jag hade lust att komma ner så hon kunde visa mej hur man stänger. Så jag åkte dit till kl 19 och stängde sen med henne vid 20. Inte så farligt. Så de ska nog gå. Däremot får jag stå själv de sista timmarna, så de får vi se hur de går. Haha känner väl att jag har rätt bra koll på det mesta. Men ibland blir det lite körigt. Men det ordnar sig :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0