Inte bra.

Detta är inte bra, jag sitter själv i mörkret och käkar chips. och inte lite heller... delar dock med katten.
(Johny och "svärfar" är och ser fotboll, kommer nog snart eller om en timme, vi får se om de kommer alls.)

Har jobbat idag med, roligt! :) Imorgon är jag däremot ledig, sen ville Annette byta dag, så jag är ledig på tisdag med. FAN, 2 lediga dagar på raken. Va ska jag då hitta på?? =/ Imorgon är i alla fall Johny också ledig och svärfar åker hem någon gång runt middagen. Så vi får väl åka någonstans. Men Tidag!? Hanna jobbar och Johny jobbar så va tusan ska jag göra? Haha bli inte förvånade om jag är på jobbet och jobbar gratis.. Funderade seriöst på att stanna kvar på jobbet idag och utföra gratis arbete. 

Gick dock hem och köpte med mej en baugett med curry, kyckling röra. ÅH <3 
Stannade och tittade lite på modevisningen också. Jävla fart de var på dem då! Haha Annette hade vart och titta lite idag. Hon bah: "HERREGUD, såg du tjejen som dansade med sån fart att hon visade allt hon hade?!?! AAAh va tvungen att gå därifrån och skämmaas för henne! " Haha Annette är så jävla härlig. Hon hade stått i fiskedammen idag så hade de kommit en unge och ville fiska. Så han fick fiska. Så Annette satte fast en klubba till han. Vilket ungar brukar bli skit glada över. Inte denna unge. Han hade blitt skit sur och bah: Jag tycker inte om SÅN!!
Hahah Annette va inte glad, hon kom bort sen till mej och bah: Jävla unge, här får han klubba så vill ung fan inte ha, "jag tycker inte om sån", NÄHÄ skit i det då dah, du måste inte fiska liksom!! Hahah! 

      
                                                            Idag hade jag på mej detta..

      
                                                                ... och åt detta.. Mmmm...

Kommentarer
Postat av: H.

Va fin du är vännen:)

Att du inte nämnde vad du hade på dej förut vi snacka i tele...

haha nej men usch skojja!

2010-09-26 @ 23:06:07
Postat av: Sandra

Hahah du är ju sjuk! :p

Men jag hade inte på mej nått då.. I was NAKEED..!! haha ;)

2010-09-27 @ 21:55:58
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0