Finito!

Aaaaah minaaaa beeeeen och stackars fööötter.

Haha hej! Idag har jag jobbat 7 härliga timmar på Eurosko. Från 13 till 20. Och mina ben är sååå möraaa. Haha

Det var en rätt lugn dag idag. Malena (the boss) var där när jag kom och hon gick väl runt 5. Sen var jag helt själv. Det var lugnt och kom några kunder från och till. Sen efter 7 bah strömmade det inte folk. Haha men de gick rätt bra :) Så stängde jag och släkte lilla butiken. Mysigt när alla stänger och släcker sina butiker så går man ut en liten skara tillsammans.

Haha Johny och Robin kikade också in. Såg först inte att de var dom, Johny bah : HEJ! Jag trodde de va en kund så jag hälsade glatt: HEJ HEJ! Och bah.. vaa fan va jag känner igen den killen.. (haha DAMN!..not baaad, not bad at all..!) så kommer man på lite smått att, va faaan de e ju Johny. haha.

Imorgon blir det också 13-20, sen fredag med. Sen är jag värd en helg! :) Det blir nog jag som stänger imorgon och fredag med. Mej gör det inget, är rätt skönt att va själv i butiken på något sätt. Gå och pyssla lite och prata med kunder tycker jag alltid är lika roligt. Många är glada och pratglada så de är bara kul. Däremot är de väl om det blir nå krux och jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Men känns som jag har rätt bra koll på det mesta ändå. Malena var så söt och ringde vid 7 och kollade att allt gick bra. Och var det något så sa hon att jag kunde ringa när som så skulle hon svara så snabbt hon kunde. Känns bra när en chef bryr sej så!

Har precis suttit och sett "Kungarna på Tylösand". Först var de bara för att se va de va för skit, sen på något sätt blir det lite intressant, sen var programet helt okej och underhållande. Helt otroligt världelöst program. Men ändå underhållande, faktiskt.

Thats it for tonight, nu ska jag soooovaaa... Ååååhhh min underbara säng <3

                     
                      Jag idag innan jag stack till jobbet. Halv suddig och halft vintyrig. Haha jackpot!

Kommentarer
Postat av: Mikaelara

va kul att de går så bra för dej vännen :) inte så lätt i början o så att lära sej allt men de verkar ju gå riktigt bra :) (stolt);) måste ju vara alla flickors dröm att gå runt bland en massa skor hela dagarna! :D saknar dej vännen :( måste ses snart! pussssss <3

2010-09-09 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0