Dagsuppdatering

                             
                                       (Lite halv kass bild, tog snabbt innan jobbet igår. )

Har som vanligt jobbat 1-8, igår var det dock 4-8. Och imorgon är det 1 till 8. :) Fredag imorgon, IGEN, de är sjukt hur fort tiden går! Satt och tittade igenom almenackan. Det är redan 1 månad sen jag började jobba på Eurosko, fan snart kan man inte längre skylla på att man är ny. Känns lite konstigt. Känns som jag inte vart där mer än någon vecka. Igår var högsta chefen och regions chefen hos oss och pratade lite. Trevligt folk, dom undrade hur sjutton jag hamnat i Lödde av alla ställen eftersom jag är gotlänning. Haha vilken nog är den vanligaste frågan jag får. Jobbar i helgen med, då öppnar jag båda dagarna. På lördag öppnar Malena med mej och ska visa hur man räknar kassan, för det har jag ännu inte gjort. Vi räknar aldrig kassan på kvällen. Rätt skönt. Linda ska jobba i helgen också, har aldrig träffat henne, hon jobbar tydligen bara extra, typ helger lite då och då. Så de ska bli kul!

Förövrigt har det inte hänt något speciellt. Johny ska på lite after work imorgon, med några ifrån ett bygge. De har vart lite krångel och tatt lite tid, så de kompenserar upp med lite käk och bowling i Malmö. Kul för han, så slipper han sitta själv en fredagkväll till klockan 8. Så är det synd att man jobbar kväll. Fredag är verkligen inte den samma. Mig är det inte ett dugg synd om, jag jobbar gärna kväll. De är mer stackars Johny som får sitta själv om kvällarna. Men jobbar bara till 3 på lördag, söndag. Så det är rätt skönt i alla fall :)

Jo innan jag skulle sticka iväg till jobbet idag hör jag nån jävla hulkning och springer in i rummet för att förhindra det jag tror ska hända, hända. Men det var försent, katten hade spytt i soffan. ISOFFAN!! ÅH va mysigt med djur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0