Drömmer mej bort en stund.

                         
                                                                 Turkiet oktober -09

Får man strypa kunder? I alla fall de där riktigt pain-in-thaa-äss kunderna. Ursch jag hade en hel drös av dem ikväll. Jag brukar inte tycka kunder är så jobbiga för mest tycker jag det är kul att ha något att göra. Men att komma in med en unge och säga att man vill byta skorna som ungen har PÅ sej funkar liksom inte. Eller skapa 10 meter kö, pga att man vill ha 15 par skor mätta och sen vela i en kvart........ 

Malena den jäkeln drar på solsemester imorgon till Egypten. Jag är lagom avundsjuk! Ååhh vill också till värmen. De börjar bli kallt som F*N ute. fryser fan häcken av mej när jag cyklar hem. När blev de så kallt liksom??

Snart bara en vecka kvar till mamma och pappa kommer ner :D Mamma fyller 50, 27 ;) den 24. Så de kommer ner till oss! Åååhhh längtar. Gud va jag har saknat min fina mamma och pappa. Synd bara att Thim inte kan komma med. Saknar han riktigt mycket. Men får bli nästa gång. Om inte annat till jul. Och de är sjutton inte så långt dit. Vi bokade båt biljetter ikväll hem till julen. Den 23 åker vi hem till ön och sen den 27 hem till skåne. Längtar riktigt mycket! Blir tyvärr inte så länge, men är själaglad att jag ens fått ledigt. Man får egentligen inte ens ta ledigt runt jul och nyår. Men Malena är så jävla go!




Kommentarer
Postat av: mamsen

hörre du du,man avslöjar väl inte en dams ålder (och när det hemska ska ske)har nog en gås oplockad med dej;) tar det när vi kommer...........

pussokram M

2010-10-12 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0