Trött tjej!

                                  
                            
                          
                       
Snaaaaark. Ursch va trött jag är, klockan är fan snart 11 sitter ännu i morgonrocken med min feta röv i soffan. Klev upp vid 9, så tycker jag borde vaknat till nu. Måste i alla fall in i duschen och göra i ordning för jobbet. Orkar inte duscha och sminka mej, fy va tråkigt! Men ska bli kul att åka till jobbet i alla fall, om jag bara slapp att cykla. Åh känns så onödigt med körkort när man aldrig får användning för det. Får köpa någon skrotbil. haha. Ne skärpning. DUSCHEN!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur känner du inför att hösten har kommit på riktigt nu då? :)

2010-10-01 @ 13:51:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sofia

jag gillar dom med tjocka höga klackar som jag har lagt ut på bloggen:)

2010-10-01 @ 17:08:38
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: pappsen

lite trött själv, men e glad i di tösen håller en uppe så man orkar .love you pappsen

2010-10-01 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0