Fredag!


       

Hej! Blev inga inlägg igår tyvärr. Jobbade hela dagen och kom hem vid halv 9. Sen ringde jag mamma i vid 9 så pratade vi i 1,5 timma. :) Snart bara 2 veckor till de kommer ner. Åh ska bli så kul! ^^

Så jäkla härligt med Fredag idag! Och sen blir det en välförtjänt helg. Med tanke på att jag har jobbat två helger irad och jobbade i tisdags fastän jag egentligen skulle va ledig. (Dock va de skönt att få jobba än att sitta hemma). Men de ska bli så skönt att få va ledig med Johny! Man kommer ju hem vid halv 9 om kvällarna och då sover ju nästan han. Så i helgen blir det mys :)

Hyresvärdarna ska komma imorgon också. De ska hämta sina vinterdäck och vinterkläder. SNARK. Vi hyr ju i andra hand och med halv möblerat. Och jo vi behöver lite möbler annars hade det vart väldigt tomt. Men vi var inte alls beredda på hur mycket de egenltigen hade kvar. Så de känns rätt surt. Hela källaren är ju full med deras saker och förrådet med. Det värsta är att när vi pratade om att hyra lägenheten så sa det att det ingick ett garage. Vilket Johny blev jätte glad för. Men tydligen kom det fram sen efter att den var full med deras grejer. Speciellt med en jävla båt som står och tar upp all plast. De känns inte riktigt som "vårat" hem om man säger så. Vi älskar lägenheten och läget så vi ska ju inte klaga så. Men lite surt känns det. Men aja..

Nu ska jag ta och kassta mej in i duchen och göra mej i ordning. Börjar vid 1. Slutar vid sex ikväll. LYX! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0