Saturday

                    
                    
                                                                        (Bilder ifrån igår)

Jag sov inte många timmar inatt. Någon kom hem väldigt sent. Och självklart vaknar jag och kan sen inte somna om förrens efter 3. Haha. Hu och sen upp vid 7. Seeegt. Var ordentligt trött kan jag säga! Började vid halv 10 och jobbade till 3. Imorgon gäller halv 11 till 3. Jag ska öppna helt själv. Hu. Malena skulle lära mej kassan imorse. Och något hade tydligen blitt fel i systemet, så det fattades massa i kassan. Vilket hon sa har "aldrig hänt", haha så jävla typiskt att de blir så när jag ska räkna kassan. Snark. Men jag tror jag fick lite klämm på det. Det visar sej imorgon bitti :p

För övrig har det inte hänt mycket idag, har vart rätt lugnt sen jag kom hem. Va mycket folk i butiken dock! Fick träffa Linda också, jätte härlig tjej. Vi kommer jobba de flesta helger tillsammans, så det ska bli roligt! :) Det är vi två som jobbar imorgon med.

Hoppas att jag är piggare imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0