Jobbhelgen avklarad

      
Jobb helgen avklarad, och nu börjar min "helg". Ledig Måndag-Tisdag ska faktiskt bli rätt skönt. I alla fall imorgon, då ska jag leka med Hanna. Får se vad vi hittar på. Tisdag kommer jag nog vara uttråkad och egentligen vilja jobba. Det räcker med en dag ledigt faktiskt. Ska bli skönt med ledig helg nästa helg. Har ju jobbat två helger nu. Och de känns ju inte helt som helg då. Men det har vart kul, tiden har gått fort! Öppnade butiken idag och räknade kassan själv. Gick bra, fick ringa Malena på slutet för blev lite osäker.

När jag slöt kom Johny och hämtade mej så tog vi varsin bakad potatis med curry-kyckling med hem från gallerian. Inte helt fel ;) Dock undrar jag bara vart fan kycklingen i curryn hade tagit vägen? Va ju enbart ärter och majs. Haha fan. Sen drog väl Johny vid 4 till Trelleborg för att se fotboll. Så jag har fått roa mej själv ikväll.


ps. Glömde mobilen på jobbet och så är man ledig i två dar. Lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0