Helgen är här!

         
Och så blev det helg. SKönt det var att sluta vid 6 idag! Haha skulle retas lite med Annett innan jag gick och sa att "Oj oj nu blir det nog två lååååånga låååånga timmar kvar till 8. Ska tänka på dej när jag tar mej ett glas vin ;)" Haha dock kontrade hon med: "Jo jo, tänk nu på att du har många fredagar till 8 framför dej och detta är min enda på lääänge höhö". Haha skit också. Men jag ska njuuuta denna helg. Vi ska göra nått imorgon men jag vet inte vad. Funderar på att åka in till Malmö och hitta på något. Jag vill sumobrottas med Hanna, hahah jag bara dör av tanken haha. Men får se om vi antingen tänker ta och käka något själv i Malmö. Eller om vi hittar på något med nån. Vi får se vad vi får lust och ork med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0