Full jobb vecka.

        

Hallå, blev inge bloggande igår. Va så otroligt trött när jag kom hem från jobbet. Har fått massa extra denna vecka efter som Malena är bort rest. Skulle vart ledig imorgon men så ringde de ifrån Eurosko på Triangeln i Malmö och behövde folk. Tack och lov erbjöd sig Anette att åka dit och ta det på lördag så fick jag ta hennes tid i stället på center synd. Så de blev ingen helg denna helg.. Får öppna både på lördag och söndag. Slutar sen 3 båda dagarna. Skönt att inte jobba till 5 i alla fall. Är i alla fall ledig på måndag. Ska bli rätt skönt. Höll på att få jobba då med. I så fall hade jag inte haft en ledig dag förrens nästa söndag. Haha så en dag ledigt är rätt välkommet.

Men det är frdag i dag i alla fall så de ska bli rätt skönt ändå. Johny ska käka med Robin ikväll och sen ska de basta. Jag jobbar ju till 8 som vanligt. Måste be han köpa hem ostbågar till mej. Lite fredags mys måste jag få ha i alla fall :)

Sen så var vi på elgiganten förrgår och lämnade in Lips och hoppades på ett nytt. Men de fanns det ju inget. Så vi va tvugna att ta pengarna i stället, och sen gå hem och beställa om det. Trodde vi ja.. Nu var spelet höjt till 299. SUCK! Åh va sur jag va. Så igår morse ringde jag till elgigantens kundcenter och fick prata med en tjej. Jag förklarade allt och hon sa att jag skulle beställa om det för de priset de var på nu. Så skulle de sätta in 200 på vårt konto sen så vi betaldar 99, som det kosta i början. Hoppas nu detta spel funkar och att de nu sätter in pengarna på kontot.

Jaja nej dusch och sen iväg till jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0