Dax för sängen

Så var det fredag, en till arbetande fredag med en arbetande helg framför sej. Gud vad jag saknar de där underbara fredgas känslan. Slutade vid 6 i alla fall, skönt! Vi drog till Nova Lund för att köpa en jacka jag la undan igår på stadium. Hittade en på center syd men den fanns inte i 36 så de la undan en på Nova. Men när vi väl va på Nova hittade jag en annan som jag tyckte va snyggare och billigare. Däremot va den inte lika tjock, men skulle de bli snöstorm har jag ju en riktigt tjock en som ligger i källaren. Men jag är väldigt nöjd med min jacka, de enda som stör mej lite är att man inte kunde dra in den i midjan, men den var lite figursydd, så potatissäck blev de inte i alla fall.

Imorgon öppnar jag butiken vid halv 10 så jag ska kassta mej i sängen och sova. Sen efter 3 kommer Hanna och hämtar upp mej, blir troligtvis en runda i centret och sen ska vi väl hem och laga lite mat ihop. Johny ska sen iväg in till Malmö med några från jobbet och festa lite. Så jag och Hanna tänkt väl hitta på något och sen får vi väl hämta upp han. Och på söndag är det jobb igen. Och sen måndag igen... Ledig tisdag i alla fall WOHO, och söndag. Två dar samma vecka, inte ofta det händer nu mera ;) Däremot vill jag ha en riktig ledig helg snart. Börjar kännas lite små tufft. Ska inte klaga, ska va ritkigt glad att jag har mitt jobb. Men man måste få hinna vila upp sej lite mellan varven..

Så nu blir det sängen!! Waaaay to late as always...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0