Bloggsidan har krånglat

Vet inte va det var för fel förut, men det gick inte att komma in på bloggen. Och inte på andras heller har jag märkt. Men nu är jag här! Haha.

Skulle ha jobbat 4 till 8 idag. Vaknar vid 10:40 av att Malena ringde och bah: Hej väckte jag dej? Kan du komma tidigare och jobba idag? Typ så fort du kan.
De hade tydligen ringt från dagis och sagt att hennes dotter blitt sjuk och va tvungen att hämtas. Så självklart hoppade jag in. Kutade kring huset och klädde på mej och på med sminket. Som tur var va håret helt okej. Så jag han kassta i mej en banan och sen på cykeln och i väg. 11:45 var jag på jobbet i alla fall. Så jobbade jag till 4 istället. Skönt det var att sluta tidigt! Så vi tog Max drive in för fösta gången här i lödde och sen har vi tvättat hela kvällen. Och det behövdes! 4 maskiner blev det. Skönt att ha lite kläder igen.

Imorgon är det 1 till 8 som gäller igen. Och på fredag jobbar jag till 6! Åh det ska bli härligt att få komma hem tidigt på fredagkvällen. De va ett tag sen nu :p Så är det min lediga helg också, hääärlig!


Haha Tyson har helt fattat poängen med badkaret. Han sitter alltid på badkarskanten och tittar på när man sitter och duschar. Och han har nu själv börjat med att tvätta sej i badkaret! Haha asså denna katt. Haha. Ja menar hur smart är inte djuren när dom kommer på "Aha, matte och husse tvättar sej där, då kanske jag också ska göra det". För helt ärligt, jag ser han nästan aldrig tvätta sig utanför badkaret.
       
      
                  

Kommentarer
Postat av: Husse

De är min kisse de !! :) Vi har lyckats med En katt iaf älskling !

2010-10-07 @ 06:09:09
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0