Är helt död idag..

                     
7 dagars arbete tar ut sej! My goood va trött jag har vart hela dagen! Klev upp vid 10 och Städade upp lite, diskade och plockade. Sen vart jag helt död. Har inte gjort ett piss sen dess. Johny kom hem vid halv 5 och drog sen i väg straxt efter med Robin. De skulle in till Malmö och se fotbolls match. Jag ville inte med. Har varken pengar eller ork till det idag. Haha somnade på soffan igår vid halv 9. Jag som aldrig är trött på kvällarna! Hade vart underbart med en dag till.. Men denna vecka blir rätt lugn. Imorgon öppnar jag och jobbar till 6 däremot. Men på onsdag jobbar jag bara fyra timmar. Samma på torsdag. Så är jag ledig på söndag. För få fyller mamma som sagt år. Längtar som sjutton till lördagen då de kommer! :)


Haha just de! Vi skulle gå till affären liten snabbt när Johny hade kommit hem. Och precis när vi ska gå, ringer ett dolt nummer på min mobil. Så jag svarar. Då är det en kille från elgiganten i Lödde och sa att jag hade lämnat något till dem för ett tag sen. Jag bah: em jo.. och bah va fan ringer han om spelet vi lämnade eller vaddå?? Sen fortsätter han: Jo nej jag tänker bara höra hur din vardag ser ut just nu om du jobbar eller så? Haha jag fattade inte ett smack. och bah: eh.. Jo jag har jobb hur så? Han bah ja asså du lämnade ju in ansökan till oss om extra jobb? Då slog de mej! Haha jag hade ju lämnat in CV till dem i sommras. Så han ringde ju och undarde om jag ville ha jobb. Haha så jag förklarade lite snabbt att jag hade lämnat ett spel på elgiganten i Lödde för några dar sen och trodde han ringde om det. Och att jag redan hade fått jobb. Men tackade ändå och sa att de va kul att han ringde.
Haha kul endå att de ringde. Hade gärna jobbat på elgiganten, älskar teknik prylar. Men mitt jobb är nog roligare, älskar att jobba vid Eurosko. De är ett kul jobb och man träffar och pratar med så många nya personer hela dagarna och mina kollegor är helt underbara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0