VIP kväll på Center syd.

                                 

Ja mitt paket från H&M har kommit! Trodde de skulle komma nästa vecka. Däremot är det så surt, man får inte hämta paketet INNAN 17.00! Och jag börjar 4... Men är ledig imorgon så får hämta det då.

Slutar vid 23 kväll. Vi ska ha kvälls öppet i centret. VIP kväll :)  Hoppas bara det kommer mycket folk! Johny och Patrik tänkte nog titta förbi :) Alla butiker kommer ha massa erbjudanden och annat. Så får man ett rabatt häfte när man lämnar centret. 

All julskyltning har även börjat att komma upp. Mysigt! :) Snön har även kommit tillbaka, den var borta ett tag. Nu är det helt vit och snöar så där fint o stilla. Vi ska ha julbord den 1 december också. Längtar! Så jo de börjar infinna sej lite julstämmning måste jag fakiskt erkänna.

Min underbara Mommo fyller 84 idag så jag ringe och grattade henne förut. Pratade på ett bra tag. Vi pratar så sällan. Jag är så sjukt dålig på att ringa folk o höra av mej. Vi har ingen täckning här hemma så de är mycket därför. Sen när man jobbar 1 till 8. Så kliver man upp sent gör sig i ordning och åker till jobbet. Och när man kommer hem är man trött och vill bara umgås med Johny den lilla stund innan han går och lägger sig.

Just de Ellen ringde för någon dag sen i från norge! Jag blev rätt ckokad eftersom jag inte hade numret och svarar lite såndär: "hej vem är det här?" röst- ungefär.. Så hör man bara hur Ellens glatt tjoar HEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Haha bah: VEM FAN E DE?! Så va de ju söta Ellen. Haha Va jättte kul att prata med henne, gud vi har nog inte setts sen förra hösten! Hoppas vi hinner ses något i jul!


Ne nu ska jag faktiskt ta och göra mej i ordning. Ursch tycker de känns som en huvudvärk är påväg =/ Hu sov ju så länge.. Men skönt va de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0