Vinterskor från din sko.

                  

Har kommit på att jag absolut inte har några vinterskor. Jag har 2 stövlar, men som inte är ett dugg fodrade. Så jag fryser tårna av mej så fort jag sätter foten utanför dörren. Och nu med all snö kom jag på att jag är sjutton i nöd av ett par varma vinterskor!

Letade runt på Center syd och hittade dessa. I vår butik är de flesta bra o snygga vinterskorna slut. Eller så finns det bara nå enstaka storlekar kvar. Annars hade jag köpt några där. Men som sagt hitta dessa i äkta mocka på din sko. Och de är egentligen inte alls min stil, med de va så sköna och mysiga! Och fodrade ^^

Nu vill jag bara höra vad ni tycker? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0