Vinterjacka

                                

Ursch vilket problem detta har vart. Jag behöver verkligen en klok vinterjacka samtidigt som den ska va snygg och inte kosta för mycket. Har finkammat stadium och intersport och andra ställen. Köpt, lämnat tillbaka. Sen va jag inne på Nelly.se och tittade och hittade en från Vero Moda.

 Så gick förbi Vero Moda i centret och hittade jackan. Och fan den satt tametusan riktigt bra. Faktiskt figursydd så man behöver knappt dra in midjan. Och nu snackar vi ändå tjock jacka. 499:- Jag är så nöjd! De enda jag kanske inte gillar är att de är väldigt hög krage på. Men jag vill ha lite krage så de kan jag ha överseende med, skönt att ha lite krage att gömma sej i ändå. Både luvan och lurvet på luvan är avtagbara, så de är ju nästan 3 jackor i en. Toppen! Så den köpte jag hem idag.Och jag tror minsan att denna har kommit för att stanna.

Får putta in bilder imorgon, Johnys dumma data vill inte ta in bilderna från kameran. Och jag är för lat för att byta dator. Så de fick bli en bild från Nelly.se Däremot fanns inte det kvar bilder på den i svart. Och jag vet inte va modellen har för storlek, men den sitter inte bra på henne. Mycke snyggare i verkligheten. ( NU vet du på ett ungefär Hanna ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0