TRÖTT.

Fy fan så trött jag är, Johny drog upp mej ur sängen vid kvart i 6! Va tur de, annars hade jag aldrig kommit upp.
Men HU, vill sooova :( Haha fast de gjorde jag rejält igår. Kvart ÖVER 1 vaknade jag!! Haha fan va arg jag var. De va min lediga dag igår, å då sover jag bort halva.. skit kul. :p Jag hade sovit konstant från jag gick och la mej, de tre alarmen på min mobil hade jag inte ens hört, utan lyckats knäppt av dem i sömnen. Haha. 

Fan skulle verkligen behövt vart ledig idag med. Man behöver verkligen 2 dagar att vila upp sej på. På måndag är jag ledig igen, sen nästa fredag, de längtar jag efter!! Veckan efter är helt underbar. Då är jag ledig måndag, tisdag och sen lördag, söndag och på fredagen slutar jag vid 6!! Fan de är nästan så man blir gråtfärdig så vackert. Kan lova att jag kommer få jobba någon av dagarna. Men den helgen tänker jag hålla hårt i!!!De va 8 veckor sen jag hade en hel helg ledig.

Nej får snart ta och göra mej i ordning. Börjar vid halv 10 idag.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0