To bed, to bed I go...

                    

Mina ben och fötter VÄRKER. Fan va folk de var ikväll! Fick springa benen av oss jag och Malena. Men de var kul att de kom så många! Men mot slutet var man rätt trött...

Jag ska gå och lägga mej nu, känner mej ändå inte ett dugg trött. Men imorgon blir det in till Malmö och möta upp Hannis :D Vi ska handla julklappar!! Däremot ska jag ta bussen vid 10:15..!! FI fan kommer få kliva upp jätte tidigt.. gisses hur ska de gå, skönt med Fredag i alla fall :) Däremot ska jag jobba hela helgen. Var även tvungen att byta tid. Så får jobba till 6 på söndag.. vilket suger. Jag hade annars slutat vid 3. Känns lite halv surt, men jaja.

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0