Sista november

De är helt galet imorgon är det första December!! Julkänslan har faktiskt innfunnit sej helt måste jag säga. Idag är jag ledig, Woho! Och imorgon är det julbord med jobbet! Gud va jag längtar ska bli så sjukt kul! Vi ska ha julbord med de andra på eurosko i Burlöv och Triangeln, och det är en sån jäkla härlig skara folk! Egentligen bara tjejer, och "Figge" (chefen i burlöv) haha stackarn. Men jag tror inte han har något imot :). Vi ska in på Big Bowl och käka först och sen bowla.. Fiii faaan man kommer ju rulla mer än klotet :p Men ska bli skit kul!
Men urch va ska man ha på sej? Det är det största problem vi alla har just nu, haha.

Idag ska jag in till Malmö. All by my self. Ska leta julklappar. Jag är hemsk att leta julklappar med eftersom jag far runt som en skållad råtta och velar som satan. Så Jag tänkte dra in själv. Johny jobbar ännu inne i Malmö så jag tänkte åka med han hem.

Ni får ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0