Malmö-FF tog hem guldet

                       
                       
                       
                       
                       
         

Dagen började med att vi åkte in till halv 2 och satte oss hos Johnys jobbarkompis Patrik och hans grabbar på Möllevångstorget. Sen vid halv tre samlades alla MFF- suportrar och maschera bort till stadion.

Det var trångt med ett publiksrekord på 24000. Bengaler som sken i rött, publiken som sjöng, måste säga att det var en härlig stämmning. Härligare var det nere på planen efter publiken stormat den och alla stod och grattade varandra. Efter guld hjälmarna var på så smällde de av massa raketer. Känns väldigt lik nyår :p
Riktigt kul att vara med om faktiskt.

Lördags var också riktigt kul. Vi åkte först hem till Patriks kompis Rickard där det var fullt med folk. Riktigt härligt gäng. Så där satt vi och drack och pratade till 11 tror jag. Sen åkte jag Johny, Patrik, Patriks flickvän Maria och deras två kompisar in till en puben där bandet skulle spela. Det slöt med att vi satt med varsin stor Guiness hatt på och sjöng.


Nästa lördag ska vi käka med Patrik och Maria, ska bli jätte kul! :) Fan bara att jag ska jobba på söndagen..

Kommentarer
Postat av: Jenlen

min kusin va där, hon va så glad! Hoppas det är bra med dig denna måndag!

2010-11-08 @ 19:37:03
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0