LEEEDIIIGG!

ÅH nu är jag ledig, hela söndag och måndag WOOOHOOOO!! :D

Ikväll ska vi in till Malmö och träffa Johnys jobbar kompis och hans polare. Så ska vi gå och titta på något band. Kan bli kul, har aldrig träffat dem förr. Eller bara jobbar kompisen väldigt snabbt. Ska tvätta av håret en snabbis bara och ta på mej något annat. Va så länge sen jag va ute, så jag vet inte va man ska ha på sej längre...

Vill bara hälsa till min fina pappa och önska han en bra kväll <3 Han ska spela med sitt band i kväll. Så jag hoppas kvällen blir lyckad :)

Så nu ska jag med huvudet före in i duschen (bokstavligt talat) ;)



P.s Måste bara nämna hur otroligt mycket jag älskar min Hanna. Gudars vilken underbar kvinna, hon förgyller verkligen mina dagar. Har så otroligt kul med denna människa. Älskar, älskar, älskar den tösen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0