Leather pants.

                                   
Jag hatar H&M, eller rättare sagt jag hatar alla som ska köpa upp allt på H&M. Så fort de får in något snyggt bara visslar det till och det finns inte ett SKIT kvar.. AAAArrrgghhhh....

Vill ha dessa skinnbyxor men nog fan är de slut! Precis varenda jäkla storlek. Kanske tur då spar jag lite. H&M.se får dock påfyllningar titt som tätt. Speciellt den där jäka fårskinnsjackan. Vet inte hur många gånger de tagit in den. Jo visst de är ju bra så folk kan köpa den eftersom hela sverige verkar vilja ha den. Men att ta in den så pass många gånger så att hela sverige kan ha den, är inte heller roligt. Man vill ju kankse inte ha precis samma jacka som alla andra. Jo den är snygg för ett sånt pris, och jag vill egentligen också ha en. Men känner ändå att ne, de känns inte riktigt lika kul när man går på stan och minst 10 andra har samma jacka..

_______________________________________________________________________________________________

Update: Byxorna har nu äntligen kommit in i H&M butikerna här, så inskaffade mig ett par. Någon annan som upplever att de är VÄLDIGT små i storlekarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0