Jobb, jobb, jobb

Fan va trött jag var idag då, fan vaknade vid 8 och var pigg, skulle ha klivit upp.. men nej jag skulle dra mej lite. Sov till 9. Nu är jag jätte trött och ont i nacken. SKIT, så går det när man sover förlänge. Och på de så hade Johny lämnat radion i köket på med rockklassiker. Så vaknar av att en galning skriker lungorna tomma. Och aldrig tar låt j*veln slut heller.. MAAaaah

Haha fan va jag gnäller. Idag är det i alla fall fredag, och jag ska jobba till 8. Wohooo... =/ De värsta är att jag ska jobba från halv 5 till 8 helt ensam. Och det är så ruggigt Och man bara ståååår däroch väntar ut tiden. Segt är bara förnamnet. 3 timmar på Lördag sen får jag va ledig. SÖNDAG och MÅNDÁG!! Ååååhh lyx, lyx, lyx!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0