Hårfärgs hjälp?

Jag behöver lite hjälp. Jag är så otroligt trött på mitt hår och jag vet bara inte vad jag ska göra med det..
Jag är sugen på att färga men vet inte till vad. Sen är jag rädd att jag kommer ångra mej och vilja va blond ändå.. 

Jag har photoshoppat ett kort. VÄLDIGT dåligt gjort. Men jag gjorde bara snabbt för att se på ett ungefär. Haha ser helt störd ut på kortet, ni får fokusera på håret :p


Ni får väldigt gärna skriva vilket ni tycker ser bäst ut:

                                 Nuvarande: (nu ser det väldigt gult ut på kortet, men de är det inte..)
                                 
                                                                               Rödbrunt:
                                 
                                                                    Ljusbrunt med slingor:
                                 
                                                                         Mörkbrunt:
                                 

                                                                      

Kommentarer
Postat av: mamsen

du ser konstig ut ialla färger men vi här hemma tyckte att den rödbruna är ganska fin

pussokram M&P

2010-11-19 @ 09:19:55
Postat av: Anonym

Ljusbrunt med slingor i var fint :)

2010-11-19 @ 22:00:41
Postat av: Sara Gadd.

den sista :) tycker du ska bli mörk hade passa dig perfekt :) <3

2010-11-25 @ 15:03:52
URL: http://saragaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0