Grattis pappa <3

Farsdag är här och det smärtar lite att inte kunnat fira pappa. Jag har självklart ringt och grattat. Tänkte hitta något och skicka. Men jag hittade inge klokt så är det de där med posten att man måste tänka efter att man skickar några dagar innan och sen frakten som blir nästan lika mycket som presenten. Så jag skickade mamma att köpa något ifrån mej. Fan jag som älskar att köpa presenter och hela planeringen kring dem.

Och speciellt till mina fina pappa. Jag har världens bästa! Han har alltid funnits där för oss, ställt upp i vått och torrt och peppat, stärkt en och puchat, och sett till att jag min latmask fått saker gjorda. Finns inte ord att beskriva hur glad jag är att jag har just min pappa och hur mycket jag älskar han <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0