FAN.FAN.FAN.FAN

                   
Jag har på nått jävla sätt lyckats blivit extremt blond med gul utväxt. FUCK! Detta var ju inte tanken, jag skulle färga utväxten och tänkte först blondera utväxten och sen i med en lite mörkare champange blond. Nu vet jag inte helt vad som gick snett men håret blev typ oranget. Stack till affären för att köpa ny färg kvart i 10 på kvällen. Köpte askblondt för att få bort de gula, jo men hej håret blev ju nästan grått, utväxtens gula mattades i alla fall ner, men de är ännu kvar gula toner och restan av håret är nästan vitt... Känns väldigt lyckat. FAN. Får tyvärr gå så här ett tag för min stackars hårbotten känns helt stram, inte bra. Vet inte va jag ska göra med håret sen, de ser ändå rätt okej ut, men jag passar inte i så här ljust. Bajs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0