DÖD



Ursch vilken seg dag! Har kännt mej som en zoombie hela dagen, trodde aldrig klockan skulle bli 8 så jag kunde få åka hem. Imorgon är jag ledig!! Helt underbart <3 Sen är det jobb fram till Söndag då är jag ledig igen, skönt. Så då ska Johny och jag dra in till Malmö och se Malmö FF spela sista matchen, innan guldet ska ges.

Hu känner mej helt slut igen efter 7 dagars arbete. Även om det bara är några timmar hit och dit, så är man ändå på jobbet varje dag. De tar lite på orken. Så imorgon ska jag göra absolut ingenting och bara vältra mej i soffan, kanske baka. Våfflor hade vart gott! ;)

Fan jag och Hanna hade hyrt filmer i lördags, Nya Beck filmen och Remember me. Helt okej båda två. Jobbade till 5 igår och efter vi käkat och lite så fick jag syn på filmerna. SATAN också. Klockan var över 8, hade inte haft en tanke på filmerna. Däremot blev försenings avgiften mer än vad det kostade att hyra filmerna. WHATTA FUCK!? Okej skiljde 3 spänn emellan. Men endå, kändes lite mysko..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0