Dax för jobbet.

Fan va helgen gick fort, jag har jobbat som vanligt.
I lördags var vi hemma hos Patrik och Maria i Malmö. Och jävlar va fint de hade! De hade totalrenoverat sin lägenhet när dom köpte den och gjort den helt till sin egen. Jag tänker flytta in där i smyg..
De bjöd på riktigt god mat och så satt vi och pratade och drack vin o drinkar. Jätte mysigt! Sen tog vi taxi in till något biljardställe så spelade vi en timma. Och herregud så dåligt det gick, aldrig spelat dåligare tror jag. 2 bollar satte jag, en av våra och en av de andras. Haha Lyckat. Men de va ritkigt kul att umgås lite med dem, de är båda riktigt härliga personer!

Fan idag kommer Syd Svenskan och ska ta kort i vår butik och på oss. Haha vill iiiinte. Jobbar 1 till 8 idag. Så ska ta och kassta mej in i duschen.

Hinner nästan aldrig slänga upp några bilder längre. Oftast för jag är lat och inte orkar byta dator. Sen vet jag inte men min tid räcker aldrig till längre känns det som.. Åh vill va ledig idag :( Är ledig på onsdag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0